Thursday, September 15, 2011

RAYA LAGI....RAYA LAGI..!!!!!

                                                            Assalamualaikum....

haih...ble dh raya nie...rasenye x lengkap kalu aku tidak mengucapkan  SELAMAT HARI RAYA..!!!so...skrg..aku nak m'ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN...ble dh smpai kampung...mula la sibuk..kemas sna..kemas sinie...yang paling best ble malam raya..my PAK SU...bawa blek mercun...mcm2 mercun la dye bwak....mmg t'sgtlah meriah...tu yg smpai x sabar2 nk tggu esok..tp x pe..sbar2...hah..ble pagi raye mle la plak tggu turn nak mandi..almaklum la..ramai sgt ..tu pun dh de dua bilik air..klu x lg berejam la aku tggu...mmg t'sgt rmai..biase lakan..tu la suasana hari raye kalu x hari raya..mne nk jumpe org t'cegat tggu turn nk mndi..haha..mmg klakar babe..!!!

sblum t'lambat...saya dengan rendah hatynye..menyusun sepuluh jari memohon keampunan dari anda...jika saya membuatkan haty anda t'guris or sebagainya...harap dimaafin ya..!!!  =)
manusia mne pernah t'lepas dr melakukan kesilapan kan..so saya juga manusia biasa...x pernah terlepas dari semua tu..!!!semoga anda memaafkan saya...kalu x puas dgn cre permohonan kemaafan saya kte bleh contact..face to face..tp facebookla...msej2 no need...because my number is very private....hanye org t'tentu sahaja bleh memiliki number ziela roslee nie..!!so sye minx maaf..!!kalu de pape..sila tinggalkan pesanan anda di blog ini supaya saya boleh menjejaki anda...CEHH..!!!"ayat x bleh bla je minah nie..."    aku tw mesti bende yg wujud dlm otak korg kan??  entahla..aq pun rse camtu..tp..x pe sye mmg nk post cmnie pun..!!!
lastly..SAMAT HARI RAYE..kpd sesiape mengenali ziela roslee...hrp2 maafkan la ye...
   my mum and my lil sister..thun our tema is white..!!
                                  haha background srabut....maklum la orang ramai..bru kemas sepah lg.!!
                                        tp..x tipu mmg sepah sgt.!!!seb bek x rmai yg dtg rye..haha mmgla tuan rumah          
                                    sbuk b'raya..mne x de kt rumah..!!

                                                    haha...the photographer..!!

                             ok la...nnti aku update lg ye..bubye.selamat beraye..!!!!

klu da bace..jgn lupa komen tau..

0 comment:

Post a Comment

 

Copyright 2015 © Ziela Roslee. Design by Ayu Barbydol